::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۷۹ - تحول!

یا من اشتباهی زنگ زدم سفارت یه جای دیگه و اینا بلدن فارسی حرف بزنن و اتفاقا قسمت دانشجوئی هم دارن، یا اینکه توی سفارت یه اتفاقی افتاده!! اینا چرا انقدر مودب شدن یهوئی؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
یلدا 1388/10/07 ساعت 05:15 ب.ظ http://sol0k.blogfa.com

سلام قدیمی
من برگشتم
بیا که منظرتم
شادزی

علیک سلام.

حتما توی اون چند ساعت ترفیع گرفته:دی

احتمالا باید تا رئیس جمهوری چیزی ترفیع گرفته باشه که انقدر مودب شده باشه :دی

سوده 1388/09/29 ساعت 12:50 ب.ظ

حالا ببین میتونی چشم بزنی؟ ;)

تعجب کردم خب!

حتما مسئول اون قسمت دستش بند بوده و یکی دیگه مجبور شده جواب بده;)

گفت الان سرشون شلوغه، ۳-۵ زنگ بزن، بعد ۳ هم که زنگ زدم مسئولش خیلی متحول بود! خیلی مودب شده بود!! آخرالزمان که میگن همینه احتمالا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد