::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۸۷ - از ماست که بر دوغ!

اس ام اس ها که بسته اس
یاهو که باز نمیشه
aol که اصلا هیچی
همه سایتها هم که مورد عنایت قرار گرفتن!!
هر ۷ تا کانال تلویزیون هم که رئیس جمهور محبوب(!) رو نشون میده

اون وقت مجری برگشته میگه:
در سی سال بعد از انقلاب، در نظام اسلامی ما، مردم همه کاره بوده اند!
ای مردم غیور و همیشه در صحنه و اینا! پاتون رو از روی اس ام اس ها و اینترنت وردارین، بخدا یه جلسه شخصی کاملا غیر سیاسی رو میخوام هماهنگ کنم!

پ.ن: مامان داره نفرین میکنه:
- الهی به حق این روز عزیز...
- به حق یوم الله ۲۲ بهمن؟!

نظرات 8 + ارسال نظر
سوده 1388/11/26 ساعت 08:21 ب.ظ

من بی جا بکنم به مادر شوهر جان گیر بدم!

شما قبل از اینکه بخوای بیجا کنی به کسی گیر بدی، اول خیلی کار زشتی میکنی اینجوری با خودت حرف میزنی ؛)

زینب حورا 1388/11/23 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام سوده جون
با داداشم قهرم
ولی براش نگران شدم مریض شده
داداشی واست صدقه میندازم
یعنی سوده جون واسش صدقه میندازم
اف واسش میذارم جواب نمیده
اما به شدت ناراحت شدم مریضی یعنی مریضه !
خب شما که اینقدر مستجاب الدعوه اید واسه منم دعا کن.
.
موفق باشید و انشا الله هر چه زودتر خوب بشی
این حالتم ما میدونیم چته !
بعد که باهات اشتی کردم میگم !

اااااااااااا!
اولا که من تا همین امروز مسافرت بودم و نت نداشتم!
دوما من آف جواب میدم، بخدا من بی تقصیرم!
سوما مریض شدم، حالا بهترم، دست شما ندرده :دی
چهارما سلام راستی!

سوده 1388/11/22 ساعت 05:20 ب.ظ

آخه وقتی مامان دعا (البته ظاهرا نفرین!) کردن هنوز زود بود واسه شب جمعه ;)

حالا دیگه سر ۳-۴ ساعت گیر نده به مادر شوهرت :دی

سوده 1388/11/22 ساعت 03:13 ب.ظ

5 شنبه عزیزه یا 22 ام؟!

۵ شنبه! شب جمعه اس مثلا ها ؛)

سوده 1388/11/22 ساعت 02:24 ب.ظ

به مامان بگو احیانا اون روزی که میگن شنبه است نه امروز ;)

نه، همین امروز بود! ۵ شنبه ؛)

تو خودت خوبی؟

به مرحمت عالی!

سوده 1388/11/22 ساعت 12:38 ب.ظ

تازشم من یه هفته است می خوام یه سری جزوه از 4shared بردارم، دانلود نمیشه!

نیست اینجا آزادی نزدیک به مطلقه، مال اونه!

خوبه دیگه. آزادی خوبه

سوده 1388/11/22 ساعت 12:27 ب.ظ

7 تا نه، 8 تا!

من بعد از ۷تا دیگه خاموش کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد