::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

::لحظه های دیوانگی::

آیاتی که به دلیل کمبود پیامبر به من نازل میشوند!

۲۹۳ - اسکار!

پریشب نشستم The hurt locker رو نگاه کردم، دیشب شده بهترین فیلم اسکار!
اگه میدونستم یه نگاه کردن من انقدر روی نتیجه اسکار تاثیر میذاره، یه حق تماشا(!) از کارگردانش میگرفتم :دی
نظرات 5 + ارسال نظر
رز آبی 1388/12/20 ساعت 01:06 ق.ظ

تو از اولش اورانیوم بودی :دی

واسه متن قبلی ! بدبخت ! :دی

کشف نشده بودم فقط :دی

منم می بینمش اما بعد ها!

ارزش دیدن رو داره. قشنگه

زینب حورا 1388/12/17 ساعت 09:37 ب.ظ

بازم سلام
میگم بشین به فیلمای ایران نگاه کن شاید محتوا پیدا کنند

بازم سلام
هرچی فیلم ایرانی نگاه کردم فایده نداشت، آب از سر فیلمهای ایرانی گذشته :دی

ز-حورا 1388/12/17 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام
یاد باد انکه سر کوی توام منزل بود !
شما سر و پا معجزه ای ؟
خودت دیر خودتو کشف کردی !

سلام
آره دیگه، دیر کشف شدم!

سوده 1388/12/17 ساعت 09:21 ب.ظ

ای جان :*

:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد